Πέμπτη 25 Ιουνίου 2020

Φρασεολόγιο σχολιασμού πανελλαδικών



Τα θέματα ήταν βατά. ( Ξέρω να τα λύσω, για σας δεν με νοιάζει!)

Τα θέματα ήταν αυξημένης δυσκολίας. ( Γαμώτο το Γ3 και το Γ5 δεν τους τα είχα κάνει!)

Τα θέματα ήταν για καλά προετοιμασμένους μαθητές. ( Για να τα γράψει μαθητής έπρεπε να πρέπει να αρχίσει φροντιστήριο από το νηπιαγωγείο)

Τα θέματα εξέταζαν όλη την ύλη. ( Που το βρήκε ο κερατάς, ο επίτροπας, το Α1 στο βιβλίο και το έβαλε θέμα!)

Τα θέματα είχαν προταθεί από εμάς στο επαναληπτικό διαγώνισμα του Μάιου. ( Ηταν ίδιο το 3ο υποερώτημα του δεύτερου θέματος αλλά με άλλη συνάρτηση .)

Τα θέματα ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας (Είπα ,για να πω κάτι….)

Τα θέματα ήταν προσεκτικά επιλεγμένα. ( θα γράψουν όλοι ,ουάου !!!!)

Τα θέματα ήταν αναμενόμενο και χωρίς παγίδες.Το Β1 ήθελε προσοχή καθώς επίσης και το Γ2,Γ4,Δ1,Δ4 την ίδια στιγμή που το Α1,Α2 ίσως μπερδέψουν τον υποψήφιο.
(Ήξεις, αφήξεις ου, εν πολέμω θνήξεις….)

Τα θέματα σε σχέση με πέρυσι θεωρούμε ότι οι υποψήφιοι θα κινηθούν στα ίδια επίπεδα βαθμολογίας. ( Μέχρι να βγουν οι βαθμολογίες ,ποιος θα θυμάται τι είπα !)

4 σχόλια: