«Ο Αρχιμήδης θα μνημονευθεί όταν ο Αισχύλος θα έχει λησμονηθεί, διότι οι γλώσσες πεθαίνουν, μα οι μαθηματικές ιδέες όχι.» G.Hardy


Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2018

Αποκάλυψη.Tα αληθινά τελευταία λόγια μεγάλων μαθηματικών!



Κακοπαιδικά λήμματα
..............................................

 Αρχιμήδης :« Εύρηκα αλλά άρπαξα ένα κρύωμα!»

Πυθαγόρας: «Μας κάρφωσε ο Ίππασος !»

Ευκλείδης: «Το 5ο αίτημα δεν μου πολυαρέσει! »

Γαλιλαίος: «Και όμως γυρίζει»

Ερατοσθένης: «Είδε κανείς το κόσκινο μου;»

Ζήνων:«Είδες η χελώνα;»

Τζιρόλαμο Καρντάνο: «Αυτός ο κερατάς ο Ταρτάλια μου έκλεψε την απόδειξη.»

Πιερ Ντε Φερμά: «Έχω βρει μια πολύ ωραία απόδειξη αλλά δεν προλαβαίνω να την γράψω, μου χτυπάνε το κουδούνι.»

Καρτέσιος : «Σε λίγο θα πάψω να σκέπτομαι και να υπάρχω!!»

Νεύτωνας : «Δεν ξαναπερνάω κάτω από μηλιά.»

Γκαλουά: «Έπρεπε να φορέσω αλεξίσφαιρο».

Λάιμπνιτς :«Υπήρξα πολύ αγαπητός !» (μόνο τρία άτομα συνόδευαν την σωρό του.)

Μπερνούλι:«Θα ξαναγυρίσω αλλαγμένος.»

Λέοναρντ  Όιλερ : «Δεν βλέπω τίποτα.»

Ραμανουτζάν : «Εγώ δεν έκανα τίποτα όλα τα έκανε η Ναμαγκίρι»

Χίλμπερτ: «Τώρα ποιος θα λύσει τα προβλήματα μου;»

Καντόρ : «Τελικά ο Σαίξπηρ ήταν ο Φράνσις Μπέικον;»

Πασκάλ: «Τα τρίγωνα μου μέσα!!»

Φιμπονάτσι : «Ποιος άφησε ελεύθερα τα κουνέλια;»

Μπέρτραντ Ράσελ:«Πάλι αυτός ο κουρέας είναι ακούρευτος!!»

Πωλ Έρντος :«Πάω τώρα να κρυφοκοιτάξω το βιβλίο»

Γκόλντμπαχ :«Το πολύ σε ένα χρόνο θα έχουν αποδείξει την εικασία μου.»

Ουίλιαμ Σάνκς :«Εγώ  δεν λαθεύω ποτέ και αυτό είναι το μοναδικό μου λάθος.»  

Τζορτζ Μπουλ :«Λογικά θα πεθάνω!»

Αύγουστος Φερδινάνδος  Μέμπιους : «Είδε κανείς την λωρίδα μου;»

Αύγουστος Ντε Μόργκαν: «Εκείνος ο χάρτης,πόσα χρώματα;»

Αϊνστάιν : «Σχετικά είναι όλα»

Τ.Χάρντι :« Όλα είναι θέμα spin.»

Διόφαντος :« Η ηλικία μου  ένα αίνιγμα »

Αβραάμ Ντε Μουάβρ: «Έχω αϋπνίες..»
Γκέντελ: «Πλήρης..»
 Macherroni : «Σπίρτο ήμουν...»
Abu Waffa: «Σκούριασε ο διαβήτης μου!!»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...