Ο Γάλλος μαθηματικός Laurent Schwartz - κάτοχος μεταλλίου Fields- στην αυτοβιογραφία του, έγραφε, ότι ένιωθε ηλίθιος στο σχολείο επειδή την ώρα των μαθηματικών αντιλαμβανόταν σχετικά αργά. Με τον χρόνο κατάλαβε ότι η ταχύτητα δεν είναι σημαντική.
«Αυτό που είναι σημαντικό είναι η εμβάθυνση στις έννοιες και η αντίληψη των δεσμών μεταξύ τους. Εκεί βρίσκεται η μαθηματική ευφυΐα. Το γεγονός της γρήγορης ή αργής προόδου είναι δευτερεύον. »
Με αυτήν την ιστορία κάνει την εισαγωγή η Orly Rubinsten στο βίντεο και ακολούθως θέτει το ερώτημα: Κάποιοι δεν είναι καλοί στα μαθηματικά και αγχώνονται ή επειδή αγχώνονται δεν είναι καλοί στα μαθηματικά;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου