Πως θα ήταν ένας αλλοπρόσαλλος οδηγός σπουδών σε ένα
τμήμα μαθηματικής Αστειότητας;
Οδηγός σπουδών τμήματος Μαθηματικής Ασχετότητας
1.Τριγωνομετρία Πανοράματος
2.Αμπραγιάζ Λογισμός
3.Γεωμετρία των βουλευτικών
εδρών
4.Ψεκασμός Μυγαδικών αριθμών
5.Ψυχοθεραπευτική γραμμικώς
εξαρτημένων ιδιοδιανυσμάτων
6.Δακτύλιοι,ιδεώδη και σώματα
του καλοριφέρ
7.Εισαγωγή στην πιθανοτική
βεβαιότητα και στην ασαφή λογική (fuzzy logic)
8.Τοπολογία κόλουρων
εικοσαέδρων και θεωρία ομάδων για άνοδο κατηγορίας
9.Εικασίες,αντιπαραδείγματα και
άρνηση χρηματικών επάθλων
10.Μερικές (όχι όλες)
διαφορικές εξισώσεις
11.Μέτρο Lebeque και ολοκλήρωση (απαραίτητη η μεζούρα)
12.Μαθηματικές εφαρμογές στην
επιχειρησιακή έρευνα.(Διδάσκων: Μάνος,ιδιωτικός ερευνητής)
13.Εισαγωγη στην Τροπολογία
πολιτικών μετρικών χώρων
14.Λογισμός Ι,ΙΙ,ΙΙΙ,….,ΧVΙΙI
15.Θεωρία Galois και εισαγωγή στις σκοπευτικές δεξιότητες
16.Εισαγωγη στην Αρμονική ανάλυση
17.Άλγεβρες Μπρους Λη
18.Κηπουρική στοχαστικών
ανελίξεων
19.Εισαγωγή στις
πλακοστρώσεις (Διδάσκων: Μαστρο-Μήτσος ,40 χρόνια πλακάς )
20.Στοιχειώδης αμπραγιάζ εξισώσεις
και συνοριακά προβλήματα
21.Εισαγωγή στο παράδοξο
Τάρσκι και πολιτικές μέθοδοι για να κάνετε τα τρία-δυο.
22.Θεωρία γράφων (τα
εργαστήρια πραγματοποιούνται σε γέφυρες)
23.Θεωρία παιγνίων (Διδάσκων:
Γιάνννης Μπαρουφάκης με τρία ν)
24.Τεχνικες εμφιάλωσης
μποτίλιας Clein και συναφείς τοπολογικές
εφαρμογές.
25.Θεωρία αριθμών και
διαχείριση περιθωρίων στην παράθεση αποδείξεων
26.Μαθηματική λογική και
λοιπές λογικές πλάνες.
27.Διακριτά μαθηματικά και
σχεδιάκια στο νηπιαγωγείο.
28.Αρχές μορφοκλασματικής γεωμετρίας
και φρακταλικές δομές (Εισηγητής: Η πεταλούδα)
29.Hilbert διαχείριση ξενοδοχειακών μονάδων ,αριθμήσιμα και
υπεραριθμήσιμα σύνολα.
30.Γεωμετρία τριγώνου Βερμούδων
31.Ταξινομηση μονόχωνων και
δίχωνων υπερβολοειδών με κρέμα σοκολάτα στον τρισδιάστατο ευκλείδειο
ζαχαροπλαστικό χώρο (Μάθημα επιλογής,δεν ενδείκνυται για υπέρβαρους φοιτητές)
32.Φαρμακευτική αγωγή ασθενή νόμου των μεγάλων
αριθμών
33.Στατιστική
Συμπερασματολογία και αντικειμενική εκτίμηση (Διδάσκων:Όποιος
και να το κάνει,το ίδιο είναι! Δεν υπάρχει αντικείμενο. Συνήθως το αναλαμβάνει
το παιδί που σερβίρει τους καφέδες στο κυλικείο της σχολής )
34.Ειδικές Κρυπταναλυτικές τεχνικές
για κατανόηση κυβερνητικών συνταξιοδοτικών νομοσχεδίων.
35.Διαχείριση αναπόδεικτων
μαθηματικών λυμάτων
36.Διδακτική των μαθηματικών
(Διδάσκων: Όττο Φον Σκίστης)
37.Χαοτικά συστήματα και αυτοομοιότητα. Πως το ελληνικό δημόσιο είναι πυκνό ως προς τους γραφειοκράτες.( Διδάσκων: Εκάστοτε υπουργός εσωτερικών)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου