«Ο Αρχιμήδης θα μνημονευθεί όταν ο Αισχύλος θα έχει λησμονηθεί, διότι οι γλώσσες πεθαίνουν, μα οι μαθηματικές ιδέες όχι.» G.Hardy


Κυριακή 24 Απριλίου 2011

Ένα πρόβλημα με πολύ.. περπάτημα!!!!!!


  Ένα πολύ γνωστό πρόβλημα, ελαφρά παραλλαγμένο , δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά στο scientific American  το Φεβρουάριο του 1957.


Διηγείται ο κ. Παπαδόπουλος σε ένα φίλο του:
 « Κάθε απόγευμα όταν φεύγω από την δουλειά μου , την ίδια ώρα κάθε μέρα  παίρνω  τραίνο για να πάω σπίτι μου. Όταν κατεβαίνω από το τραίνο στον σταθμό, εκείνη ακριβώς την στιγμή φτάνει και η γυναίκα μου με το αυτοκίνητο μας που είχε ξεκινήσει από το σπίτι μας ,για να με παραλάβει  και να  γυρίσουμε μαζί  εκεί. Μια μέρα που δεν είχε πολύ δουλειά σχόλασα νωρίτερα και πήρα το τραίνο μια ώρα νωρίτερα ακριβώς, χωρίς να προλάβω να ειδοποιήσω την γυναίκα μου .Έτσι έφτασα στον σταθμό νωρίτερα  και ξεκίνησα να πάω με τα πόδια .Σε κάποιο σημείο του δρόμου, συναντήθηκα με  την γυναίκα μου που ερχόταν να με πάρει, μπήκαμε στο αυτοκίνητο και φτάσαμε στο σπίτι  12 λεπτά νωρίτερα  από ότι συνήθως .Πόση ώρα περπάτησα;»

 Για την λύση:  ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

2 σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...