Η ομάδα ΘΑΛΗΣ + ΦΙΛΟΙ διοργανώνει μια σειρά διαλέξεων και ομιλιών.
Μαθηματικοί, φυσικοί, ιστορικοί τέχνης, εικαστικοί και συγγραφείς
προσεγγίζουν, με απρόβλεπτο τρόπο, τους δεσμούς και τις ποικίλες σχέσεις
που συνδέουν τα μαθηματικά και, γενικότερα, την επιστήμη με την τέχνη
και την αφήγηση. Στο πλαίσιο αυτής της σειράς, εντάσσεται και η
διάλεξη της Αλ. Πατρινέλη.
Μπορεί, ένα αφηγηματικό κείμενο, να χαρακτηριστεί, αν πληροί κάποιους όρους, ζωντανό, γλαφυρό ή παραστατικό;Μπορούμε να βρούμε τα ίδια χαρακτηριστικά σε μια παρουσίαση μιας μαθηματικής έννοιας; Αν ναι, τι προσθέτει, αν προσθέτει κάτι, μια τέτοια μαθηματική παρουσίαση στη διδασκαλία και την κατανόηση της συγκεκριμένης έννοιας;
Αφορμή για την ομιλία στάθηκε το άρθρο «Vividness in Mathematics and
Narrative» του βραβευμένου με Fields Medal Timothy Gowers στο βιβλίο
Circles Disturbed που επιμελήθηκαν οι Απ. Δοξιάδης και B. Mazur.
Η Άλκηστις Πατρινέλη σπούδασε μαθηματικά στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (1986-1991). Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος (M.Sc.) στην εκπαίδευση από το Nova Southeastern University of Florida. Εργάζεται 1992 ως καθηγήτρια στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στο σχολείο Νέα Γενιά Ζηρίδη. Από το 2006, συντονίζει λέσχες ανάγνωσης στο σχολείο της, και συμμετέχει ενεργά σε όλες τις δραστηριότητες της ομάδας ΘΑΛΗΣ + ΦΙΛΟΙ.
Δείτε την διάλεξη στο σύνδεσμο:
http://www.blod.gr/lectures/Pages/viewlecture.aspx?LectureID=1298#
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου